Като става дума за жтд-та,сега се замислям-ние добре затапваме ЕГР-а,та да не минават повече изгорели газове и т.н.А точно тия изгорели газове,не играят ли роля,за по-бързото затопляне на антифриза.Защото след затапването,фактически топлообменника спира да функционира...........
Известие
Collapse
No announcement yet.
свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеКато става дума за жтд-та,сега се замислям-ние добре затапваме ЕГР-а,та да не минават повече изгорели газове и т.н.А точно тия изгорели газове,не играят ли роля,за по-бързото затопляне на антифриза.Защото след затапването,фактически топлообменника спира да функционира...........
Comment
-
Теоретично загряват, но въпроса е с колко. За жалост е нищожно и крайно недостатъчно, за да изпълнява въпросната функцияAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
ADDITIONAL HEATER
(JTD engines) (for versions/
markets where applicable)
The car is equipped with an additional
heater (not programmable) which supports
the engine during cold or winter weather
to quickly reach a comfortable temperature
inside the passenger compartment.
The heater operates with the engine running
when the outside temperature is below
20°C and the engine has not yet reached
normal operating temperature.
ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПОДГРЕВАТЕЛ
(JTD двигатели)(за версии/пазари където е подходящо) Колата е снабдена с допълнителен нагревател (не програмируем), който подпомага двигателя, при студено или зимно време, да достигне бързо комфортна температура вътре в пътническия салон. Подгревателят работи при работещ двигател когато външната температура е под +20°C и двигателят още не е достигнал нормална работна температура.
И при изправен термостат
Comment
-
Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщениеADDITIONAL HEATER
(JTD engines) (for versions/
markets where applicable)
The car is equipped with an additional
heater (not programmable) which supports
the engine during cold or winter weather
to quickly reach a comfortable temperature
inside the passenger compartment.
The heater operates with the engine running
when the outside temperature is below
20°C and the engine has not yet reached
normal operating temperature.
ДОПЪЛНИТЕЛЕН ПОДГРЕВАТЕЛ
(JTD двигатели)(за версии/пазари където е подходящо) Колата е снабдена с допълнителен нагревател (не програмируем), който подпомага двигателя, при студено или зимно време, да достигне бързо комфортна температура вътре в пътническия салон. Подгревателят работи при работещ двигател когато външната температура е под 20°C и двигателят още не е достигнал нормална работна температура.
И при изправен термостат
Ако мислиш, че става въпрос за топлообменника на ЕГР-а
си в грешка.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеТеоретично загряват, но въпроса е с колко. За жалост е нищожно и крайно недостатъчно, за да изпълнява въпросната функцияно,като се има в предвид с каква температура са излизащите газове от генерацията,та затова и се замислих,дали да не си махна за зимата пластинката.....но ще я оставя
156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение-20, че за какво са ми, чак тогава? Пълна глупост е това...
Пример при БМВ и Комън Райл печките автоматично се пускат на +5 градуса156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеколега,никъде не става дума за -20.......156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Някой да го преведе
The climate control via the heater unit is insufficient when the engine is cold, especially in Diesel engines which are slow to warm up.
These engines may optionally be fitted with a supplementary heater system. This remains active from the moment when the engine is turned on until a certain temperature is reached.
The system consists of an additional heater, located in the heater unit: the device contains three resistances (PTC).
The operation of the resistances is controlled by the climate control unit which either operates only one, two or three of them, providing gradual heating, with a maximum power of 700 W following a logic which depends on:
- the temperature of the engine coolant (about 60° ?);
- the engine speed (which should be above 700 rpm).
- the battery voltage (which should not go below 12.2 V).
Comment
-
чичо гугъл каза:
Контрол на климата чрез затопляне единица е достатъчно, когато двигателят е студен, особено при дизелови двигатели, които са бавно да се стопля.
Тези двигатели могат по желание да бъде снабден с допълнителна система на отоплителя. Това продължава да развива дейност от момента, когато двигателят е включен до определена температура е достигната.
Системата се състои от допълнителен нагревател, разположен в нагревателя единица: Устройството се състои от три съпротивления (PTC).
Действието на устойчивост се контролира от единица контрол на климата, които или работи само един, два или три от тях, осигуряване на постепенно нагряване, с максимална мощност от 700 W след логика, която зависи от:
температурата на охлаждащата течност на двигателя (около 60 °?);
оборотите на двигателя (който трябва да е над 700 оборота в минута).
напрежението на акумулатора (която не трябва да пада под 12,2 V). ...................................
тия работи,повечето ги знаят156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениечичо гугъл каза:
Контролът на климата чрез подгряващия възел е НЕудовлетворителен, когато двигателят е студен, особено при дизелови двигатели, които загряват по-бавно.
Тези двигатели могат по желание да бъдат снабдени с допълнителна подгряваща система. Тя продължава да бъде активна от момента, когато двигателят е запален, до достигането на определена температура.
Системата се състои от допълнителен нагревател, разположен в нагряващия възел. Устройството се състои от три съпротивления (PTC - резистори с положителен температурен коефициент).
Работата на резисторите се контролира от системата за контрол на климата, като работят или само един, или два, или трите, осигуряващи постепенно нагряване, с максимална мощност от 700W и следвайки логика, която зависи от:
- температурата на охлаждащата течност на двигателя (около 60 °?);
- оборотите на двигателя (който трябва да е над 700 оборота в минута).
- напрежението на акумулатора (което не трябва да пада под 12,2 V).
тия работи,повечето НЕ ги знаят, май
Просто уточнение
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНе са просто резистори, а реотани - прословутите подгревни свещи.
Comment
Comment